aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 29
افراد آنلاین : 1
همه : 3752
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

 

با گسترش شهرنشيني و افزايش اسكان در شهرها و رشد شهر نشيني؛ توجه به معيارها و شاخص هاي شهرسازي و بطبع آن بازسازي داخلي بسيار مورد توجه اكثر قريب به اتفاق مردم قرار گرفته كه در اين ميان نقش شركت هاي پيمانكار و متخصص در زمينه بازسازي ساختمان هر روز بيشتر و بيشتر مي گردد.

در كشور ما مانند اكثر كشورها در زمينه بازسازي ساختمان شاهد يك نوع پراكندگي تخصصي مي باشيم بعنوان مثال كمتر ديده مي شود يك كابينت ساز در زمينه كاغذ ديواري داراي تخصص بوده و يا يك شركت در زمينه مبلمان بتواند در حوزه پرده داراي تخصصي خاصي باشد. 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۱:۲۳ ] [ admin ]

 

 اين مقاله تنها جهت اطلاع و آگاهي عموم از مضرات و خطرات پناهندگي ميباشد.
پناهندگي در تركيه در سال 2018 يكي از موضوعاتي در چند سال اخير ذهن متقاضيان مهاجرت به تركيه را به خود در گير كرده و تبليغات زيادي درباره ي آن صورت مي گيرد موضوع پناهندگي در تركيه است. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۲:۰۷ ] [ admin ]

نرم افزار حسابداري چيست ؟ نرم افزار حسابداري برنامه اي است كه به كسب و كار كوچك كمك مي كند تا امور مالي خود را با رديابي پول دريافتي، بدهكاري و بستانكاري خود مديريت كند. ما در اين قسمت از اين مطلب گوشه اي از اطلاعات راجب نرم افزار حسابداري مقرون به صرفه و آسان براي استفاده براي كسب و كارهاي كوچك براي شما ارائه ميدهيم .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۷:۵۸ ] [ admin ]

تركيه در جنوب شرق اروپا و جنوب غرب آسيا واقع شده است، ضمنا اطراف آن را درياي اژه، درياي سياه و كشورهاي يونان، سوريه، گرجستان و بلغارستان احاطه كرده‌اند. اين كشور جمعيتي حدود ۸۰ ميليون نفر دارد كه ۸۰ درصد آن‌ها ترك و ۲۰ درصد مابقي، كرد هستند. ۹۹٫۸ درصد جمعيت را مسلمانان سني و ۰٫۲ را اكثرا يهودي و مسيحي تشكيل مي‌دهند. زبان رسمي مردم، تركي است و اقليت كمي هم به زبان‌هاي كردي و عربي صحبت مي‌كنند. تور تركيه يكي از پرفروش‌ترين تورهاي آژانس‌هاي مسافرتي در ايران است؛ اگر شما هم قصد سفر به اين كشور را داريد، بهتر است با آداب و رسوم مردم تركيه بيشتر آشنا شويد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۱:۴۰ ] [ admin ]

ويپ ها تلفن هاي اينترتي هستند كه اغلب voip" "  تلفظ مي شود. VoIP اساسا يك اتصال تلفني از طريق اينترنت است كه داده ها به صورت ديجيتالي، با استفاده از پروتكل اينترنتIP) ) به جاي خطوط تلفن آنالوگ ارسال مي شوند. اين به مردم امكان مي دهد بدون اينكه مجبور باشند از راه دور و يا هزينه هاي تلفني بين المللي پرداخت كنند، به يكديگر و ديگر نقاط دنيا صحبت مي كنند

براي استفاده از VoIP، شما نياز به يك كامپيوتر، اتصال به اينترنت و نرم افزار ويپ داريد. شما همچنين نياز به يك ميكروفون، آداپتور تلفني آنالوگ يا تلفن VoIP داريد. بسياري از برنامه هاي VoIP به شما امكان مي دهند از يك ميكروفون و بلندگو استفاده كنيد. ديگران نياز به تلفن هاي ويپ ، كه مانند گوشي هاي تلفن معمولي هستند، اما معمولا از طريق USB به كامپيوتر شما متصل مي شوند. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۹:۲۶ ] [ admin ]

هر جامعه اي از مجموعه آداب و رسوم و فرهنگ خاص خود برخورداراست كه بخشي از آن آميخته با خرافات است. اين خرافات در آداب و مراسم ازدواج نمود بيشتري دارد. از نگاه جامعه شناختي آداب و رسوم ازدواج نشانه لايه هاي فرهنگي هر جامعه است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۷:۳۰ ] [ admin ]

مراقبت از سمعك شما
عمر سمعك هاي شما بسيار طولاني تر خواهد شد اگر مراقبت خوبي از آنها داشته باشيد. برخي از راهنمايي ها بايد به خاطر داشته باشيد:
سمعك ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، كودكان و حيوانات خانگي دور نگه داريد.
آنها را مرتب پاك كنيد.
هنگامي كه از سمعك ها استفاده نمي كنيد، آن را خاموش كنيد.
بلافاصله باتري هاي مرطوب را عوض كنيد 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۵:۰۴ ] [ admin ]


آداب و رسوم هر جامعه كه در گذر تاريخ از نسلي به نسل ديگر منتقل شده و هر يك بنا به باور يا اعتقادي مانده است، از اجزاي شكل دهنده هويت هر جامعه و يا بهتر بگوييم شناسنامه فرهنگي و ميراث معنوي هر دياري مي باشد . در اين بين گرگاني ها به عنوان اهالي دياري با تاريخ و فرهنگ غني ، داراي آداب و رسومي خاص مي باشند كه در اين نوشتار به صورت مختصر به بعضي از آنها اشاره شده است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۵:۱۲ ] [ admin ]

 


پايان يافتن ماه مبارك رمضان براي بندگان متديني كه خالصانه و عاشقانه، در اين ماه مبارك روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادي و رضايت و سربلند بيرون آمدن از آزمون الهي و سر سفره ميهماني خداوند نشستن است.  

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۰:۵۱ ] [ admin ]

اولين كشوري كه براي بررسي آداب و رسوم عجيب ازدواج در جهان مورد بررسي قرار دهيم، كشور هند است. تصور اكثر افراد از مراسم ازدواج در هند اين است كه اين جشن بسيار مهم در اين كشور، بسيار باشكوه و مجلل برگزار مي شود و جشني رنگارنگ و شاد به حساب مي آيد. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۰:۲۵ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب