aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 23
دیروز : 29
افراد آنلاین : 1
همه : 3766
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مركز اين استان است. گرگان شهري توريستي است كه در همه ي فصل هاي سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. اين شهر طبيعت فوق العاده اي دارد و آب و هواي آن به دليل قرارگيري بين كوه و دريا از خوش آب و هوا ترين مناطق ايران است و كساني كه بيماري هاي قلبي و تنفسي دارند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۵:۳۱ ] [ admin ]

آداب و رسوم مردم امارات متحده عربي رابطه تنگاتنگي با اسلام دارد چراكه اكثر مردم اين كشور مسلمان سنتي هستند و  امور اجتماعي و سياسي‌شان بر اساس شريعت اسلام است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۱:۴۳ ] [ admin ]

نرم افزار حسابداري يك نوع نرم افزار رايانه اي است كه متخصصان حسابداري براي مديريت حساب ها و انجام عمليات حسابداري استفاده مي كنند.
حسابداري عمل سيستماتيك، كار يا فرآيند برقراري ارتباط و ثبت اطلاعات مالي است. در يك محيط كاري، اين كار به منظور مميزي داخلي و خارجي، گزارش هاي مورد نياز و تجزيه و تحليل مالي براي برآورده ساختن الزامات قانوني يا مديريت داخلي انجام مي شود. حسابداري همچنين ممكن است شامل اندازه گيري، طبقه بندي، تاييد، جمع بندي و تفسير اطلاعات مالي سيستماتيك و متنوع باشد. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۵۵:۵۹ ] [ admin ]

عجيب‎ترين آداب و رسوم قبايل آفريقابارها شنيده‏ايم كه بليط هواپيما خريدن و به هنر سير و سفر مشغول شدن، مغتنم‏ترين فرصتي است كه نصيب مسافران و گردشگران مي‎شود تا با آداب و رسوم غريبه‎ها بيشتر آشنا شوند و فرهنگ‎هاي بيگانه را از نزديك لمس و تجربه كنند. گاهي اوقات اين آشنايي تنها جنبه علمي دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۰:۴۷ ] [ admin ]

قبل از شروع بحث بهتره كمي در مورد اين مطلب صحبت كنيم كه اصولا به چه دليلي گرفتن اقامت تركيه يا شهروندي تركيه براي اتباع ايراني جذابيت دارد؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۵:۱۲ ] [ admin ]

هر فرهنگ و آييني داراي آداب و رسومي مختص به خود است كه گرچه براي پيروان آن كاملا پذيرفته شده و معمولي است، اما برخي از اين سنن براي سايران، عجيب، غيرمنطقي و حتي بعضا نامطلوب به نظر مي‌رسد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۳:۴۳ ] [ admin ]

كيزايران

كارخانه توليدات صنعتي كيز ايران كه عنوان اولين توليد كننده شير فلكه هاي كشويي برنجي در ايران را به خود اختصاص داده است ، در زمينه هاي توليد شير آلات ساختماني و صنعتي ، تاسيساتي و آتش نشاني فعال است كه در سال 1363 در اين بنيان گاري شده است. 




ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۵:۲۹ ] [ admin ]

بنا به اعلام آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد شمار پناهندگان در ايران در سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۹۷۹٬۴۱۰ بوده[۱] كه ايران را به چهارمين كشور داراي جمعيت پناهنده تبديل مي‌كند.[۲] از اين تعداد ۹۵۱٬۱۴۲ نفر افغان و ۲۸٬۲۶۸ نفر عراقي هستند.[۱]شمار پناهندگان افغان بدون مدرك شناسايي در ايران حدود دو ميليون نفر تخمين زده مي‌شود.[۳] ۳۴۵٬۴۰۶ دانش آموز افغان و عراقي در سال تحصيلي ۲۰۱۴–۲۰۱۵ در مدارس ايران ثبت نام كردند.[۱]


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۷:۱۱ ] [ admin ]

p dir="rtl">

 

p dir="rtl">تغذيه گوسفندان و بره هاي در حال پروار بندي موضوع حائز اهميتي براي عموم و دامداران مي باشد. زيرا كه نوع تغذيه گوسفندان در كيفيت گوشت، پشم، شير و تمامي محصولاتي كه منبع اصلي و طبيعي شان گوسفندان هستند نقش اساسي را دارد. شايد همه مردم فكر مي كنند كه گوسفند ها و دام ها از علف و يونجه و سبزه هايي از اين نظير استفاده ميكنند، اما بايد بدانيد همانطور كه گوسفندان براي رشد به علوفه نياز دارند ، بايد تغذيه كامل و مناسب ديگري در كنار اين سبزيجات  داشته باشند تا به طور اصولي رشد كنند و پروار بندي بشنود.  

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۴:۲۴ ] [ admin ]

مهاجرت به مالزي شايد بتواند به دليل هزينه تحصيل پايين و هزينه زندگي پايين تر در مالزي برخي از متقاضيان را ترغيب به مهاجرت به اين كشور بكند، اما بايد در نظر داشته باشيد كه براي مهاجرت به مالزي راه هاي بهتري چون ثبت شركت در مالزي، ويزاي
تحصيلي، ويزاي دوره هاي زبان مالزي، ويزاي خانه دوم مالزي و... وجود دارد و شايد نيازي به انجام كارهاي غير قانوني و تحمل شرايط سخت و طاقت فرسا وجود نداشته.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۳:۲۱ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب