aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 29
افراد آنلاین : 2
همه : 3751
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تخت كم جا يكي از وسايل كاربردي موجود در درون هر اپارتمان مي باشد چرا كه وجود اين نوع از تخت ها در اپارتمان هاي كوچك موجب استفاده درست و بهينه از تمامي فضاي اتاق خواب مي باشد بايد در نظر داشت كه براي خريد اين نوع از تخت ها مانند ساير وسايل چوبي جنس چوب و ساير وسايل به كار برده شده از اهميت بالايي بر خوردار است اين محصول با نام ها ديگري از جمله تخت تاشو تخت خواب تاشو تخت خواب كمجا نيز در بين افراد به كار برده مي شود

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۳:۵۷ ] [ admin ]

ممبران تصفيه آب صنعتي از اصلي ترين بخش هاي دستگاه تصفيه آب صنعتي است كه با دقت بالايي از ورود مواد معدني مضر جلوگيري مي كند ممبران هاي ساخته شده در اروپا و آمريكا يكي از بهترين محصولات موجود در بازارند از ميان اين برند هاي معروف مي توان به تروي فيلمتك هيدروناتيكس لنكسس و وونترون اشاره كرد

چرا ممبران ها عمر كمي دارند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۴:۱۶ ] [ admin ]

امروزه يكي از مهمترين و بحث برانگيزترين چالش هاي ذهني مديران سايت ها و افرادي كه وظيفه مديريت كسب و كارهاي آنلاين را برعهده دارند، افزايش ترافيك سايت است. چراكه از اين روش قادر خواهند بود در ارتباط با كسب و كار خود به بازار هدف دست پيدا كرده و درآمد مناسبي به دست آورند.

 

به همين دليل فرقي نمي كند كه در كدام يك از شاخه هاي اينترنت فعاليت مي كنيد. شما بايد براي وب سايت خود بازديدكننده داشته باشيد تا از اين راه بتوانيد در رقابت با كسب و كارهاي ديگر موفق عمل كرده و به اهداف مورد نظر خود دست پيدا كنيد.

 

اين مقاله به شما كمك مي كند تا را روش هاي نوين افزايش بازديد سايت بيشتر آشنا شويد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۹:۲۳ ] [ admin ]

 آشنايي با چاپ بنر: بنرها در قالب يك طرح جذاب هنري با رعايت اصول گرافيكي هستند كه هدف اصلي آن‌ها ارائه يك پيام و نمايش آن است. اغلب پيام بنرها تبليغاتي است و از همين رو نيازمند طراحي خاص و جملات آراسته است تا موجب جلب توجه مخاطب شود. چاپ، روي بنر شبيه چاپ پوستر است ولي هزينه طراحي و چاپ بنر به نسبت چاپ پوستر ارزان‌تر است، چرا ‌كه با توجه به هدف بنر كه همان تبليغات است، بايد صرفه اقتصادي بيشتري داشته باشد.
جنس بنرها اغلب پارچه يا پلاستيك است كه قابليت رول شدن دارند و منعطف هستند. از آن‌جايي كه بنرها در سايز بزرگ چاپ مي‌شوند، لذا در هنگام چاپ بايد توجه داشت كه نماد، نشان واره، شعار يا پيام مورد نظر به خوبي در آن نمايان باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۴۱:۰۲ ] [ admin ]

 امروزه با وسعت كاربرد لپ تاپ در امور مختلف همراه داشتن آن ضروري است، بنابراين بهتر است كيف    و  چمدان مسافرتي  مطمئن كه سلامت لپ تاپ را حفظ كند و همچنين ابعاد مناسبي داشته باشد خريداري كرد. كيف لپ تاپ دلسي مدل Parvis سايز كوچك رنگ سياه با داشتن امكانات عالي به بهترين شكل ممكن از لپ تاپ محافظت كرده و حمل آن را تا حد بسيار زيادي آسان مي‌كند.

در ادامه به ويژگي‌هاي اين محصول پركاربرد از برند دلسي مي‌پردازيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۰:۱۱ ] [ admin ]

كارهايي كه بايد در زمان شركت در تور گردشگري ايتاليا انجام دهيد
1. يك تور فيات 500 در رم انجام دهيد:
آيا مي خواهيد احساسات ديوانه وار در رانندگي ايتاليايي را تجربه كنيد در حالي كه احساس مي كنيد در يك فيلم سينمايي Cinecittà Studios در دهه 1950 بازي مي كنيد؟ با يك تور در يك فيات پرنعمت آب نبات ، آن روياها را تحقق بخشيد

Cinquecento هنگامي كه شما با گيربكس يكپارچهسازي با سيستمعامل ماشين گير افتاديد ، مانند يك حرفه اي دور كولوسئوم مي پيچيد. راهنماي شما نقاط ديدني كمتري از شهر را به شما نشان مي دهد ، مانند باغ نارنجي نارنجي در Aventine Hill و منظره اي بي نظير و فراموش نشدني از باسيلica سنت پيتر.
2. صعود از آتشفشان در سيسيل:
اگر دوست داريد با آتش بازي كنيد ، يك تور پياده روي در سيسيل و جزاير الهه اي آتشفشاني وي فقط براي شما مناسب است. Vulcano به دليل دهانه هنوز سيگاري در مركز خود نامگذاري شده است. Stromboli جزيره اي مخروطي شكل است كه داراي هسته اي به طور منظم فوران است ، در حالي كه كوه اتنا يكي از بزرگترين آتشفشان هاي فعال جهان است. مي توانيد هر سه را صعود كنيد و قبل از استفاده در شهر ساحلي تاريخي تاورمينا ، آن را آسان و فوران هاي انفجاري (البته در مسافت ايمن) مشاهده كنيد.
3. ساحل آمالفي را رانندگي كنيد:
پيچ و تاب و چرخش زيادي دارد ، اما يك درايو در امتداد جاده ساحل آمالفي ، كه بين كوه و دريا معلق است ، مانند هيچ كس ديگري نيست. در تمام طول راه شما رنگ هاي زيباي مديترانه را تجربه خواهيد كرد ، با نمايي از گاوهاي مخفي (و نگاه كردن به ويلا هاي بزرگ) و تا باغ هاي ليمو و تراس هاي كوهستاني. براي باغ هاي باشكوه ويلا و اجراي اپرا در فضاي باز ، به شهر ساحلي پوزيتانو برويد يا به تپه هاي راوللو برويد.
4. از چشمه تروي در رم ديدن كنيد:
چشمه تروي يا همان فونتا دي تروي يكي از زيباترين ديدني هاي شهر رم است كه در صورت شركت در تور رم حتماً و قطعاً بايد از آن ديدن كنيد. اين بناي باستاني كه در سال 1700 ميلادي ساخته شده است و تمي كاملاً اساطيري دارد، اين چشمه دست ساز نمادي از خروج خداي دريا يا همان اوشنوس از زير آب به واسطه حمايت تريتونز است. اين بنا در سال 2015 با ميليارد ها يورو هزينه به صورت مجدد بازسازي شده و مجدداً شروع به كار كرده است.

طبق افسانه هاي رومي چنانچه شخصي بتواند در حالي كه دست راست را بر روي شانه چپ خود گذاشته است، سكه را درون تروي بياندازد، به روم باستان بازگشته و عشق واقعي را در آن جا خواهد يافت.

چنانچه قصد بازديد از اين جاذبه گردشگري شهر رم پايتخت ايتاليا را داريد، بايد بدانيد كه بهترين زمان براي بازديد از اين مكان شب هاست. اگر مي خواهيد علت اين امر را بدانيد بايد به شما بگوييم چراغ هاي فواره اين بنا تنها در شب ها روشن هستند و جلوه آن را دو چندان مي كنند. اين مكان كه به طور 24 ساعته و هر 7 روز هفته و آن هم به طور رايگان قابل بازديد است، در نزديكي ايستگاه مترو باربريني واقع شده است و تنها ايرادي كه مي توان به آن وارد كرد شلوغ بودن نسبي مكان در برخي از ساعات روز است.
5.بازديد از فلورانس را فراموش نكنيد:
فلورانس نيز يكي ديگر از شهرهاي ديدني ايتاليا با تاريخي غني و مكان هاي ديدني بسيار است. بعيد مي‌دانيم كمتركسي به ايتاليا علاقه مند باشد، به شركت در تور ايتاليا فكر كرده باشد ولي فلورانس و مكان هاي ديدني آن را نشناسد. براي بازديد از مكان هاي ديدني فلورانس كافي است در يكي از تورهاي ما به مقصد ايتاليا كه اين شهر را در ليست خود دارد، شركت كرده و با كمك راهنماهاي محلي و تور ليدرهاي فارسي زبان از گشت هاي موجود لذت ببريد.
منابع :1- تور گردشگري ايتاليا من و تو همسفر
2-independent


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۵۵:۱۸ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب