aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 34
دیروز : 29
افراد آنلاین : 1
همه : 3777
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس


كفش هاي فوتبال كپي ازنظر كيفيت كپي به دو دسته تقسيم مي شوند ،  كفش فوتبال  تقلبي كه يك تقليد ناشيانه از كفش اصلي مي باشد كه حتي افرادي كه ماهر نيستن و اطلاعات كمي دارند هم آن را تشخيص ميدهد و كفش هاي با مهارت بالا در خصوص تقليد از ظاهر و ويژگي هاي فني كفش كه در بازار با عنوان هاي كپي هم شناخته مي شود.
در سطراول كپي (كپي سطح پايين) كاملا مشخص است و با ديدن فقط يك بار نسخه ابتدايي از يك مدل كفش ميتوانيد متوجه شويد كه كفش كپي هست يا خير ، معمولا در يك نمونه كپي كفش ها خيلي تلاشيي در پياده نمودن جزييات نميشود وخيلي بد سليقه طراحي مي شوند ، مواد بكار رفته داراي كيفيت خيلي پاييني است و جنس آنها معمولا بسيار خشك است.
درنمونه ي دوم كاره تشخيص كمي دشوارمي شود و شما نياز به تجربه بيشتري براي شناخت كپي داريد تا اين اختلاف را تشخيص دهيد ، يكي از راهكارها ي تشخيص كه شما در اينترنت و سايت هاي معتبر تصاوير نمونه اورجينال كفش را مشاهده و تمام جزييات آن مدل كفش را بخوبي نگاه مي كنيد و حتي اگر شده تصاوير ان را در گوشي خود نگه داشته باشيد تا در صورت نياز با نمونه اي كه در فروشگاه قصد خريد آن را داريد مقايسه ميكنيد، بايد تمام جزييات با نمونه تصوير كفش اورجينال با كفشي كه در دست شماست يكي باشد از جزييات گرافيكي تا كيفيت الياف و … ، در اين نمونه مقايسه بيشتر تاكيدتان بر كيفيت مناسب كفش باشد تا ظاهر چون در ظاهر كپي كار ها بخوبي مواردي مثل عبارات و نوشته ها را در جاي درستش استفاده ميكنند هرچند همان عبارات و نوشته ها نيز در نمونه اورجينال داراي كيفيت بالاتري هستند كه در يك نگاه كمي عميق آن را ميتوانيد تشخيص دهيد.
ميدانيم ك ورزش فوتبال يكي از پر طرفدار ترين ورزش هاي دنياست.
استوك فوتبال چيست؟
به ميخ هاي بر جسته در زير كفش فوتبال در اصطلاح  استوك فوتبال  ناميده مي شود كه انواع مختلفي در بازار وجود دارد از جمله فلزي، پلاستيكي و لاستيكي هستند و به شكلي در زير كفش طراحي شده اند كه قابليت جدا سازي و تعويض دارند البته گونه هاي پرسي استوك هاي ورزشي نيز توليد مي شوند كه بيشتر براي مصارف تمريني و غير حرفه اي به كار گرفته مي شود . استوك ها انواع مختلفي دارند و نوع استفاده از آنها به شرايط زمين بازي بستگي دارد. استفاده از استوك هاي فلزي در برخي از ليگ ها به دليل احتمال آسيب رسيدن به بازيكنان فوتبال در هنگام تكل زدن ممنوع است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۰:۰۴ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب