aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 35
دیروز : 29
افراد آنلاین : 1
همه : 3778
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

رانندگي خصوصاً در ترافيك شهرهاي شلوغ، امري ست كه مستلزم هشياري مدام در مورد تمام نواحي پيرامون خودرو براي جلوگيري از برخورد ناخواسته‌ي آن با ديگر خودروها و عابران پياده است. رانندگي در جاده‌ها نيز شرايط خاص خود را دارد و اي بسا در آن شرايط نياز به تمركز بيشتر داشته و دشوارتر باشد. تلاش پيوسته براي حفظ فاصله‌ي طولي و عرضي با خودروهاي ديگر و كنترل سرعت با توجه به اين فواصل در كنار اقدامات ديگري مانند پارك كردن خودرو در فضاهاي محدود خصوصاً در خيابان‌ها و شهرهاي شلوغ، كه يك راننده بايستي گاه بارها و بارها آن را در طول روز انجام دهد، همگي باعث شده‌اند تا نياز به ابداع دستگاهي كه بتواند به راننده در انجام اين كارها كمك كند به‌شدت احساس شده و بدين‌شكل به‌تدريج سيستم دوربين 360 درجه خودرو ابداع شده و پيشرفته‌تر شود.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۷:۰۷ ] [ admin ]

نيمسال هاي موجود در سايت استخدام شو :


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۷:۵۹ ] [ admin ]

موسيقي چيست؟

موسيقي يا ترانه ، بيان احساسات، انديشه ها و حس هاي دروني به وسيله ي صدا است. شنيدن موسيقي به انسان حس آرامش را القا مي كند و تاثيرات مثبتي بر روي جسم و روح انسان مي گذارد. در عصر حاضر، موسيقي درماني يكي از روش هاي مهم پزشكي به شمار مي رود كه به وسيله آن مي توان بسياري از بيماري هاي روحي و رواني را درمان كرد. موسيقي مجموعه اي از صدا يا صداهاي هماهنگ است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۵:۳۶ ] [ admin ]

بيوگرافي دكتر روازاده

دكتر حسين روازاده در 26 مرداد سال 1335 چشم به جهان گشود. جالب است بدانيد او كه به عنوان يكي از پرچم داران انقلاب تغذيه سالم در ايران شناخته شده است و به مبارزه با مشكلات موجود در تغذيه سالم و بهداشت پرداخته در ماه انقلاب حسيني و روز عاشورا به دنيا آمده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۱:۱۴ ] [ admin ]

آگهي استخدام اصفهان 99 و 1400【بهترين سايت هاي كاريابي در اصفهان】

رپورتاژ تبليغي / سلام در اين پست ميخواهيم چند تا سايت معتبر و محبوب آگهي استخدام استان اصفهان را معرفي كنيم اين سه سايت جزء بهترين هاي حوزه كاريابي در اصفهان هستند.




ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۶:۱۲ ] [ admin ]

اجاره ماشين در تركيه به چه صورت است؟ 

بايد گفت اجاره ماشين در تركيه خيلي سخت نيست اما بايد براي يك انتخاب درست هزينه هاي آن را برآورد كرد. شهر هايي مانند آنتاليا،آناليا و كوش آداسي شهر هاي ساحلي هستند و بنابر اين در اين شهر ها داشتن اتومبيل خيلي به درد شما نخواهد خورد اما در شهر هايي مانند استانبول و آنكارا كه تردد زيادي وجود دارد،داشتن يك خودروي مناسب ميتواند يك كمك موثر براي شما باشد ‌.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۵:۱۱ ] [ admin ]

علائم ويروس كرونا 

شايان ذكر است علائم اين بيماري؛ تب شديد همراه با سرفه شديد و بعضاً اسهال و آب‌ريزش بيني مي‌باشد، و افرادي كه بيشترين تاثيرپذيري را در اين بيماري دارند اغلب سالخوردگان، جانبازان شيميايي، بيماران cf، افراد داراي يبوست‌هاي مزمن و بيماران تنفسي مي‌باشند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۶:۴۱ ] [ admin ]

آب در زندگي انسان يك منبع مهم به شمار مي رود و نوشيدن آب سالم براي بدن بسيار ضروري مي باشد چرا كه بيش از 70 درصد بدن انسان را آب تشكيل داده است. كاربرد آب در زندگي انسان به قدري وسيع است كه در صورت نبود اين منبع مهم دچار مشكلات فراواني مي شويم. نفوذ آلودگي به آب و وجود نيترات در فاضلاب هاي انساني، سبب افزايش آلودگي لايه هاي مختلف خاك و منابع آبي بسياري شده است كه اين براي سلامتي بسيار خطرناك بوده و مي تواند منجر به بروز بيماري هاي مرگبار مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۰۹:۱۹ ] [ admin ]

در سال چقدر سفر مي­كنيد؟ چقدر كيفيت سفر برايتان اهميت دارد؟ آيا تابه‌حال شده است كه پيش از سفرتان احساس كنيد به يك مرجع قابل‌اطمينان و قدرتمند براي هماهنگي­هاي سفر خود مثل رزرو راحت و بي­دردسر بليط، رزرو آسودۀ يك هتل خوب و راحت و يا پيدا كردن يك تور مناسب براي سفرهاي داخلي يا خارجي، نياز داريد؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۴:۱۶ ] [ admin ]

 

10 توصيه آسان و ارزان براي پيشگيري از سوزش واژن

  1. از مصرف مداوم دوش واژينال خودداري كنيد.
  2. محيط واژن را با شوينده‌هاي شيميايي مانند انواع شامپوها يا صابون‌ها نشوييد.
  3. اگر لباس‌ زيرتان را با شوينده جديدي شستيد و دچار التهاب يا سوزش واژن شديد، نوع شوينده را عوض كنيد يا لباس‌زير را براي مدت طولاني‌تري آبكشي كنيد. علاوه بر اين، اتو كردن لباس‌زير در پيشگيري از ايجاد حساسيت به شوينده‌هاي لباس هم موثر است.
  4. از تامپون‌ها، نوارهاي بهداشتي و دستمال‌توالت‌هاي معطر استفاده نكنيد.
  5. از پوشيدن لباس‌ زير يا شلوار تنگ و چسبان و داراي الياف مصنوعي خودداري كنيد.
  6. بعد از رفتن به استخر يا شنا كردن در دريا و قبل از پوشيدن لباس‌هاي خودتان حتما محيط واژن را با آب ساده كاملا شست‌وشو دهيد و خشك كنيد.
  7. در صورت استفاده از كاندوم جديد و ايجاد حس سوزش بعد از استفاده از آن بايد بدانيد كه به آن محصول حساسيت داريد و بايد بلافاصله كاندوم مصرفي‌تان را عوض كنيد.
  8. اگر در اثر استفاده از روان‌كننده‌ها يا لوبريكانت‌ها هنگام برقراري رابطه جنسي دچار حساسيت و سوزش واژن مي‌شويد، بهتر است كه از لوبريكانت‌هاي برپايه آب كمك بگيريد.
  9. اگر همراه با سوزش واژن بعد از نزديكي دچار علائم ديگري مانند خارش شديد و مداوم، ترشحات غيرطبيعي، بوي نامطبوع واژن، خون‌ريزي واژن، احساس درد در ناحيه تناسلي يا بثورات پوستي غيرطبيعي در ناحيه واژن هستيد، حتما به پزشك مراجعه كنيد زيرا راه درمان خودبه‌خودي يا پيشگيري معمولي براي اين نوع از سوزش‌ها وجود ندارد.

10.اگر نزديك دوران يائسگي هستيد و از سوزش واژن به‌دليل خشكي اين ناحيه رنج مي‌بريد، بايد به پزشك مراجعه كنيد تا مكمل‌هاي خوراكي يا موضعي هورمون استروژن براي شما تجويز شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۳:۱۴ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب