aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 56
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 4056
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آيا دكتر حسين روازاده مدرك دانشگاهي هم دارد؟

متاسفانه شايعات زيادي مبني بر غيرعلمي بودن صحبت هاي دكتر روازاده مي شود و او را به نداشتن تحصيلات اكادمي متهم مي كنند. در حاليكه ايشان پس از اخذ مدرك ديپلم، براي ادامه تحصيل به كشور ايتاليا سفر كردند و پس از آشنايي با زبان ايتاليايي، به ادامه تحصيل در رشته پزشكي پرداختند. ايشان پس از پايان تحصيلات پزشكي مجددا به ايران بازگشتند و طبق قوانين مربوط به فارغ التحصيلان خارج از كشور، دوره هاي در نظر گرفته شده دانشگاه تهران را با موفقيت گذراندند و مدرك اين دانشگاه را نيز اخذ كردند. دكتر روازاده داراي مدرك پزشكي عمومي از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشكي 58290 مي باشد.

آيا دكتر روازاده با طب سنتي و اسلامي آشنا هستند؟

دكتر روازاده از دوران كودكي توجه بسيار زيادي به مداوا و درمان بيماراني كه با روش هاي بسيار ساده و متفاوت با روش هاي طب نوين توسط حكما بهبود مي يافتند، داشت و اين امر سبب شد تا اين روش ها در خاطر ايشان بماند و تاثير بسيار خوبي در ذهن ايشان بگذارد.

ايشان در دوران تحصيلات در ايتاليا علاوه بر گذراندن دروس پزشكي به فراگيري طب مكمل پرداختند و پس از بازگشت به وطن، اين آموزه ها را در كشور مورد استفاده قرار دادند.

تحقيقات بسيار حكيم روازاده در مورد موادغذايي سبب شد تا ايشان مواد غذايي كه در دوران قديم مورد استفاده قرار مي گرفته و مورد تاييد حكماء ايراني بوده و يا آن دسته از مواد غذايي را كه حكماء ايراني مردم را از خوردن و استفاده آن نهي مي كردند را شناسايي كنند. دكتر روازاده در اين رابطه كتب قديمي و نظريات حكماء را مورد مطالعه قرار دادند و طب سنتي را بيش از پيش فرا گرفته اند. ايشان علاوه بر اين علوم به مطالعه احاديث مربوط به طب اسلامي پرداختند و با گنجينه ارزشمند و بي بديلي كه متصل به وحي الهي و كلام حق تعالي مي باشد آشنا شدند. به همين علت مي توان گفت ايشان يكي از متخصصين طب سنتي اسلامي در ايران هستند.

منبع: عطاري اينترنتي عطارخونه

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۱:۱۴ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب