aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 29
دیروز : 29
افراد آنلاین : 2
همه : 3772
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ورزش سه :بشار رسن سومين فصل حضورش در تيم پرسپوليس را پشت سر مي گذارد. او كه عملكرد خوبي با پيراهن سرخ ها داشته، در پايان فصل قراردادش به اتمام خواهد رسيد و با وضعيت فعلي احتمال جدايي وي وجود دارد چرا كه پرسپولبسي ها بدقولي هاي مختلفي را در قبال اين بازيكن خوش تكنيك انجام داده اند. رسن شب گذشته در برنامه «فالوور» تلويزيون قطري حضور يافت و درباره موضوعات مختلف اظهار نظر كرد. بشار كه اين روزها در عراق به سر مي برد، بارها در برنامه هاي اين چنيني شركت كرده اما صحبت هاي مجري در برنامه ديشب جنجال هاي زيادي را ايجاد و شايعه جدايي بشار را پررنگ تر كرد. 
مجري در آخرين دقايق اين برنامه پرسيد كه آيا فصل بعد به پيشنهاد قطري ات پاسخ مثبت مي دهي؟ رسن از پاسخ به اين پرسش طفره رفت و خنديد كه در ادامه اين مجري قطري گفت:اميدوارم فصل بعد در تيم قرمزپوش قطر حضور داشته باشي. بشار دوباره خنديد و گفت انشالله به آن جا مي آيم و تو را از نزديك مي بينم.
باتوجه به اين صحبتي كه مطرح شد، به نظر مي رسد كه هافبك عراقي پرسپوليس پيشنهادي از تيم الريان يا الدحيل را در جيب دارد كه مي تواند حداقل از نظر مالي انتقال بزرگي برايش به حساب بيايد. 
اتفاق عجيب اين كه او نزديك به يك سال هيچ دريافتي اي از باشگاه پرسپوليس نداشت و حالا ميزان بسيار كمي از حقوقش را گرفته. نكته جالب اين است كه بشار برخلاف ديگر خارجي ها مشكل بانكي در زمينه دريافت ندارد و سرخ ها چنين بهانه اي نيز در قبال پرداخت دستمزد او ندارند و مي توانند به صورت دستي نيز حقوقش را بپردازند. 
او در لايو اينستاگرامي چند روز پيش هم اولويتش را پرسپوليس دانست اما اعلام كرد كه اين موضوع به حل مشكل مالي اش در پرسپوليس و پيشنهاد آينده قرمزها بستگي دارد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۶:۳۶ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب