aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 29
افراد آنلاین : 2
همه : 3753
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

يكي از سوال‌هايي كه اغلب افراد با آن مواجه هستند روش تعيين قيمت پسته و قيمت آجيل است. با توجه به اينكه از ديرباز رسم بوده كه مردم در كوچه و بازار به دنبال آجيل باكيفيت و اعلا باشند، به همين خاطر هنوز هم بيشتر افراد براي قيمت گرفتن آجيل و خشكبار به سراغ مغازه‌هاي سطح شهر مي‌روند. يكي از بزرگ‌ترين مشكلات اين روش خسته شدن بعد از بررسي چند مغازه و درنهايت انتخاب يك مغازه و خريد همان آجيل‌هايي است كه دارد!وقتش رسيده كه اين روش خريد پسته و آجيل با روش‌هاي نوين كه كاربردي‌تر و راحت‌تر هستند جايگزين شوند. فروشگاه‌هاي اينترنتي آجيل و خشكبار بستر مناسبي براي بررسي تنوع آجيل‌هاي مختلف و قيمت آن‌ها هستند. با توجه به اينكه براي خريد آجيل و خشكبار چندين و چند فروشگاه را فقط در عرض چند دقيقه بررسي كنيد، به‌راحتي مي‌توانيد مناسب‌ترين قيمت پسته و قيمت آجيل را پيدا كنيد و آجيل مورد نظرتان را بخريد.
قيمت پسته و قيمت آجيل چطور تعيين مي‌شود؟
فاكتور‌هاي تاثيرگذار روي قيمت پسته و قيمت آجيل
در ادامه فاكتور‌هايي كه روي قيمت آجيل‌هاي فروشگاه‌هاي اينترنتي تاثيرگذار هستند را برايتان آورده‌ايم.
۱. كيفيت آجيل
كيفيت آجيل يكي از مهم‌ترين فاكتور‌هايي است كه براي تعيين قيمت پسته و آجيل مورد توجه قرار مي‌گيرد. اگر آجيلي كه مي‌خواهيد تهيه كنيد درجه يك و اعلا باشد، بايد مبلغ بيشتري را براي خريد آن در نظر بگيريد؛ اما درصورتي‌كه آجيل‌ها و پسته‌هايي كه مي‌خريد درجه‌يك نباشند، قيمت پايين‌تري براي آن‌ها در نظر گرفته مي‌شود.
البته اين موضوع را تنها بعضي از فروشگاه‌هاي اينترنتي رعايت مي‌كنند! بايد حواستان باشد كه كدام فروشگاه را براي خريد آجيل و خشكبار انتخاب كرده‌ايد. چون بعضي از فروشگاه‌هاي اينترنتي از اعتماد مشتريان سوءاستفاده مي‌كنند و آجيل‌هاي درجه دو و جه سه را به‌جاي آجيل باكيفيت و با همان قيمت به فروش مي‌رسانند.
۲. طعم دار بودن يا خام بودن آجيل‌ها
دومين نكته‌اي كه براي خريد آجيل و خشكبار بايد به آن توجه داشته باشيد، طعم دار بودن يا نبودن آجيل‌ها و پسته‌ها است. اغلب فروشگاه‌هاي اينترنتي قيمت پسته و قيمت آجيل شور را با قيمت آجيل شيرين و متفاوت در نظر مي‌گيرند؛ بنابراين قبل از اينكه يك مدل آجيل را انتخاب كنيد، حتما نمونه‌هاي مختلف آجيل را با طعم‌ها و مزه‌هاي مختلف بررسي كنيد.
۳. هزينه ارسال محصول
نحوه رساندن آجيل و خشكبار به دست مشتري هم ازجمله عوامل مهم در تعيين قيمت پسته و قيمت آجيل است. اگر مشتري در شهر محل فروش آجيل و خشكبار قرار داشته باشد، مسلما هزينه ارسال آجيل توسط فروشگاه برايش ارزان‌تر تمام مي‌شود؛ اما كساني كه در شهر‌هاي ديگر هستند بايد هزينه پست را براي حمل آجيل تا مقصد بپردازند.
۴. تنوع آجيل‌ها
هر نوع آجيل يك قيمت خاص دارد. به‌عنوان‌مثال، قيمت پسته معمولا نسبت به ساير آجيل‌ها بيشتر است؛ بنابراين اگر تصميم گرفته‌ايد يك مدل آجيل مانند پسته، بادام يا گردو را بخريد، بايد مبلغ متفاوتي نسبت به خريد آجيل‌هاي مخلوط در نظر داشته باشيد.

منبع : آفتاب نيوز

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۳۵:۲۴ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب