aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 4020
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اهميت افزايش بازديد سايت

تفاوتي ندارد كه سايت شما چه نوع محصولات و يا خدماتي را به مشتريان خود ارائه مي دهد. در واقع به هر ميزان هم كه سايت خوب و باكيفيتي داشته باشيد، تا وقتي كه نتوانيد كاربر واقعي براي آن دريافت كنيد، تلاش شما نتيجه اي در برنخواهد داشت.

 

به همين دليل نيز يكي از دلايل اصلي عدم موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي، فقدان ترافيك و كاربر كافي براي وب سايت هاست. ايراد اساسي اينگونه سايت ها، عدم مشاهده توسط كاربران در اينترنت مي باشد. اما در صورتي كه مديران سايت ها قادر باشند در رابطه با افزايش بازديد سايت موفق عمل كنند، اين امكان را خواهند داشت كه ترافيك واقعي و هدفمند را به سمت وب سايت خود جذب نمايند.

 

همچنين افزايش بازديد، اولين و مهمترين عامل در كاهش رتبه الكسا به شمار مي رود و مي تواند يكي از عوامل مهم اعتماد كاربران و مشتريان به سايت شما باشد.

 

اگر مواردي كه در ادامه به آن ها اشاره مي شود، به درستي رعايت شوند، مي توانند بازديد سايت شما را به صورت خاص و فوق العاده اي افزايش دهد و باعث بهبود رتبه الكسا سايت شما شود. در صورتي كه احساس مي كنيد با وجود تلاش بسيار زياد و پرداخت هزينه هنگفت، هنوز سايت شما از ترافيك مناسبي برخوردار نيست، با اين مقاله همراه باشيد.

 

توليد محتواي اصولي و مناسب

اولين قدم در جهت افزايش ترافيك سايت، توليد محتواي مناسب است كه مي تواند باعث جلب توجه كاربران زيادي در مورد سايت شما شود. بسياري از مديران سايت ها اين باور اشتباه را دارند كه با توليد محتواي انبوه در زمينه تخصصي خود، مي توانند بازديد سايت خود را افزايش دهند. اما اين تصور كه فقط به به علت وجود صفحات و لينك هاي بسيار در سايت، تعداد كاربران سايت نيز بيشتر خواهد شد، يك باور كاملا اشتباه است.

 

شما براي اينكه بتوانيد بازديدكننده كافي به دست آوريد، بايد مقاله اي بنويسيد كه توسط افرادي زيادي جستجو مي شود. به همين دليل نيز در ابتدا عبارات و كلماتي را كه افرادي زيادي آنها را جستجو مي كنند پيدا كنيد و محتوا و مقالات خود را در رابطه با آن ها بنويسيد.

 

 

 

پس از توليد محتوا، نوبت به انجام فعاليت هاي مربوط به سئو و بهينه سازي است. مقاله ما به كمك سئو رتبه مناسبي را در گوگل و ساير موتورهاي جستجو به دست مي آورد و باعث افزايش بازديد سايت شما مي شود. مجموعه كليك اول به عنوان يكي از وب سايت هاي ارائه دهنده خدمات سئوسايت، مي تواند در اين زمينه ياري رسان مديران سايت ها باشد.

 

استفاده از سيستم هاي افزايش بازديد

سيستم هاي هوشمند افزايش بازديد سايت، راه و روش ديگري براي به دست آوردن كاربر در كوتاه ترين زمان ممكن هستند. از طريق سيستم هاي افزايش بازديد مانند كليك اول، مي توانيد بازديدهايي كاملا واقعي با تمامي معيارهاي طبيعي دريافت نماييد.

 

بازديدهاي ارائه شده توسط كليك اول كاملا واقعي بوده و در معتبرترين آمارگيرها نظير گوگل آناليتيكس قابل مشاهده و پيگيري مي باشند.

 

فعاليت مناسب در شبكه هاي اجتماعي

امروزه ميزان تاثيرگذاري شبكه هاي اجتماعي بر همگان روشن است. ميليون ها كاربر ايراني به صورت مداوم و روزانه از نرم افزارهايي نظير اينستاگرام، لينكدين، تلگرام و … استفاده مي كنند. فعاليت مناسب و اصولي در اين اپليكيشن ها، از جمله روش هايي است كه مي تواند ترافيك مناسبي براي سايت شما به وجود بياورد و برند شما را به خيل عظيمي از كاربران نمايش دهد.

 

اشتراك گذاري مطالب و مقالاتي است كه در سايت خود قرار مي دهيد، يكي از اين راه هاست. مثلا زماني كه يك مقاله جذاب در سايت خود انتشار مي دهيد، مي توانيد قسمت ابتدايي آن را در پيج لينكدين و تلگرام سايت خود منتشر كنيد و در ادامه آن نيز لينك سايتتان را قرار دهيد. اكنون با منتشر نمودن اين پست در گروه هاي گوناگون، كاربران زيادي را براي ورود به سايت و مشاهده آن مقاله وسوسه مي كنيد. اين مسئله در سئو و بهينه سازي سايت نيز بسيار موثر است.

 

راه ديگر اين است كه طراحي تصاوير زيبا و توليد محتواي جذاب در كه در وب سايت تان قرار ندارد، كاربران و مخاطبان زيادي را براي شبكه هاي اجتماعي خود به دست آوريد. سپس آن ها با سايت شما آشنا مي شوند.

 

 

 

قراردادن گزينه اشتراك در شبكه هاي اجتماعي

يكي از راه هاي مناسب براي افزايش ترافيك سايت كه موجب بيشتر ديده شدن مطالب و صفحات سايت مي شود، قراردادن گزينه اشتراك در شبكه هاي اجتماعي است.

 

زماني كه كاربر مقاله شما را بپسندد، ممكن است آن را براي دوستان خود به اشتراك بگذارد. استفاده از اين امكان در مقالات باعث مي شود كه افراد بيشتري با مطالب سايت آشنا شده و كاربران بيشتري جذب سايت شوند.

 

بهبود سرعت لود سايت

يك مسئله بسيار با اهميت در افزايش ترافيك سايت، بهبود سرعت سايت است. سرعت سايت نقش حساس و سرنوشت سازي را در سئو و بهينه سازي به عهده دارد و باعث افزايش سطح رضايتمندي كاربران سايت مي شود. بسياري از تحقيقات مشخص كرده اند كه اكثريت كاربران، بيشتر از 8 ثانيه منتظر لود كامل يك سايت نمي مانند و به سرعت آن سايت را ترك مي كنند.

 

اين مدت براي كاربران موبايل كمتر از 5 ثانيه است. پس واضح است كه تمامي مديران سايت ها براي اينكه بتواندد هم كاربران فعلي سايت خود را راضي نگه داشته و هم در جذب كاربران جديد موفق عمل كند، بايد همه نكات مهم در مورد افزايش سرعت سايت را مورد بررسي قرار داده و در رفع مشكلات و نواقص موجود اقدام كنند.

 

 

توليد و انتشار محتواي ويديويي

ايجاد ويديوهاي مناسب هميشه يكي از تاثيرگذارترين راه هاي جذب مخاطب در اينترنت مي باشد و با هيچ نوع محتواي ديگري قابل مقايسه نيست. شما قادر هستيد براي محتواي خود را به ويديو تبديل كرده و با انتشار آن ها در سايت هاي اشتراك ويديو مانند آپارات، يوتيوب و …، باعث افزايش بازديد سايت خود شويد. در اين سايت ها همواره افرادي هستند كه به دنبال مشاهده ويديوهاي جديد هستند و در صورت موردپسند بودن ويديوي شما، ممكن است آن را در كانال خود نيز به اشتراك بگذارند.

 

مسئله اي كه بايد نسبت به آن دقت داشته باشيد، اين است كه پروفايل خود را در سايت هاي اشتراك ويديو تكميل كرده و حتما آدرس سايت خود را در كانال قرار دهيد. مخاطباني كه جذب ويديوي شما شوند، به سرعت وارد كانال شما شده و بر روي آدرس سايت موجود در كانال كليك مي كنند و وارد سايت مي شود.

 

همچنين وب سايت كليك اول ، خدمات مربوط به افزايش بازديد ويديو در آپارات و يوتيوب را نيز در اختيار شما قرار مي دهد كه از جمله موارد موثر در افزايش اعتبار ويديوهاي شما نزد كاربران است.

 

 

 توليد و انتشار محتواي صوتي

توليد و انتشار محتواي صوتي مثل پادكست، كار آساني است. شما به سادگي و با موبايل خود مي توانيد محتوايي كه از قبل نوشته ايد را به يك فايل صوتي تبديل كنيد و علاوه بر انتشار آن در سايت خودتان، در سايت هاي اشتراك صوت مانند شنوتو و تهران پادكست نيز منتشر نماييد. اين سايت ها نيز داراي كاربران فراواني مي باشد و پادكسب جذاب شما مي تواند باعث افزايش بازديد واقعي سايت شود. در كنار اين، سايت هايي نيز هستند كه كتاب هاي صوتي را به صورت رايگان و براي دانلود در سايت خود قرار مي دهند.

 

همكاري در فروش محصولات و خدمات

يكي از موثرترين راه هاي افزايش بازديد سايت، استفاده از امكان همكاري در فروش است. با ايجاد يك سيستم همكاري در فروش براي سايت خود، قادر خواهيد بود ترافيك سايت خود را تا چند برابر بيشتر كنيد. همكاري در فروش تنها مربوط به فروش كالاهاي فيزيكي نيست، بلكه مي تواند براي خدمات اينترنتي نيز مورد استفاده قرار بگيرد.

 

شما صاحب هر تجارت آنلايني كه باشيد، مي توانيد از امكان همكاري در فروش استفاده كرده و باعث افزايش محبوبيت سايت خود شويد.

 

 ساخت اپليكيشن موبايلي

در طي ساليان گذشته، تعداد كاربراني كه از موبايل استفاده مي كنند، هر روز بيشتر مي شود. ايجاد يك اپليكيشن موبايلي براي سايت (اندرويد و ios)، بازديدكنندگان زيادي در در طي مدت زمان طولاني جذب سايت كرده و باعث افزايش بازديد واقعي سايت شود. امروزه به مدد تكنولوژي، ساخت اپليكيشن هاي موبايل بسيار آسان تر از گذشته شده است. شما حتي مي توانيد همان كتاب هاي صوتي و كتاب هاي pdf خود را نيز به شكل نرم افزار هاي كم حجم درآورده و در اپليكيشن هايي مثل بازار و مايكت به صورت رايگان قرار دهيد.

 

اين فروشگاه ها نيز كاربران فراواني دارند كه مي توانند به راحتي باعث افزايش بازديد سايت شما شوند. به اين صورت كه هر نرم افزار موبايلي مي تواند داراي بخشي به نام درباره ما باشد. در اين قسمت مي توانيد توضيحات و آدرس سايت خود را قرار داده و از اين طريق نيز باعث آشنايي افراد زيادي با كسب و كار آنلاين خود شويد.

 

استفاده از سيستم هاي تبليغات خارجي

راه ديگري كه در صورت استفاده درست، بازخورد مناسبي در كوتاه ترين زمان براي سايت شما در برخواهد داشت، استفاده از روش هاي تبليغات كليكي نظير تبليغات در گوگل، تبليغات بنري و يا استفاده از بك لينك و ريپورتاژ مي باشد.

 

ضعف اين راه، صرف هزينه بالا است. اما بايد اين مسئله را در نظر گرفت كه تمامي كسب و كارهاي موفق، سرمايه گذاري درست و اصولي بر روي تبليغات خود دارند. تبليغات مناسب مي تواند تاثير فوق العاده اي بر روي سايت  شما ايفا كرده و باعث شود كاربران زيادي روانه سايت شما شوند.

 

وب سايت كليك اول همچنين خدمات مربوط به تبليغات گوگل را نيز در اختيار شما قرار مي دهد.

 

هنگامي كه از تبليغات استفاده مي كنيد، كاربران سايت هاي ديگر با تماشاي بنر تبليغاتي شما، بر روي آن كليك مي كنند. حال اگر مو مطلب شما مورد پسند اين افراد واقع شود، نرخ تبديل كاربر به مشتري در سايت شما افزايش فوق العاده اي پيدا خواهد كرد. در ميان تمامي روش هاي تبليغات كليكي، تبليغات گوگل از ارزش بالاتري برخوردار است. چون تنها كاربراني از اين طريق وارد سايت مي شوند كه به دنبال موضوع موردنظر مي باشند.

 

 

 

سئو و بهينه سازي سايت

بهترين روشي كه مي تواند موجب افزايش بازديد واقعي و هدفمند براي سايت شود، سئو و بهينه سازي سايت مي باشد. بهبود جايگاه سايت در گوگل و ساير موتورهاي جستجو باعث مي شود كه بتوانيد بازديدهايي كاملا مفيد داشته باشيد. براي اين كار اول بايد كلمات و عبارات كليدي خود را انتخاب كرده و سپس همه چيز را به كليك اول بسپاريد.

 

نكته بسيار مهمي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه آينده سئو بر پايه محتواي مناسب و منحصر بفرد است. تمامي الگوريتم هاي گوگل و ساير موتورهاي جستجو نيز بر همين پايه استوار هستند و در حال بروز شدن هستند. پس پايه اساسي و اصلي براي بهبود جايگاه در موتورهاي جستجو، نگارش مقاله هاي مناسب بر اساس همين عبارات و كلمات كليدي است.

 

سئو و بهينه سازي سايت چگونه باعث افزايش بازديد يك سايت مي شود؟

همان گونه كه مطلعيد، اكثر كاربران در محيط وب از طريق گوگل و ساير موتورهاي جستجو، مطالب و محتواي موردنظر خود را مي يابند. اين كار به وسيله جستجوي كلمات كليدي رخ مي دهد. در اكثر زمان ها نيز كاربران تنها به لينك هاي موجود در صفحه اول اكتفا كرده و به سراغ صفحات بعد نخواهند رفت.

 

به همين دليل نيز اگر يك سايت در كلمه كليدي خاص در بين لينك هاي اول وجود نداشته باشد، كاربران وارد آن سايت نخواهند شد.

 

همچنين سئو و بهينه سازي سايت، اين امكان را براي مديران سايت ها ايجاد مي كند كه علاوه بر جذب كاربران به سايت، بتوانند كلمات كليدي مناسبي را براي سايت خود ايجاد كنند.

منبع: شهرك سخت افزار

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۹:۲۳ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب