aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 35
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 4035
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 كيف لپ تاپ دلسي مدل Parvis سايز كوچك رنگ سياه

مشخصات سايز و مشخصات فني كيف لپ تاپ دلسي مدل Parvis سايز كوچك رنگ سياه

سايز كيف لپ تاپ در حفاظت از لپ تاپ و همچنين حمل و نقل آن تاثيرگذار است. براي يك لپ تاپ 15.6 اينچي بهترين انتخاب كيف لپ تاپ دلسي مدل Parvis سايز كوچك رنگ سياه است، چرا كه ابعاد خارجي آن 9 × 41 × 30 سانتي‌متر است. اين كيف لپ تاپ داراي يك تبله بوده و طراحي داخلي آن شگفت انگيز است. در واقع تخصيص بخش‌هاي مختلف در طراحي اين كيف به نظم و تفكيك چيدمان، كمك شاياني مي‌كند. گفتني است جنس اين محصول از برند دلسي، polyester_polyamide است و همين امر موجب كيفيت و دوام آن شده است. چنان‌چه بخواهيد از اين كيف در مسافرت استفاده كنيد به راحتي مي‌توانيد آن را روي دسته چمدان نصب كرده و از سلامت لپ تاپ خود در حين سفر اطمينان داشته باشيد.
علاوه بر كيف لپ تاپ مدل Parvis در سايز كوچك، كوله پشتي parvis  نيز به گونه‌اي طراحي شده كه كاملا سبك باشد، از اين رو وزني معادل 0.5 كيلوگرم داشته و در عين حال بسيار مقاوم و بادوام است؛ همچنين علاوه بر سبكي با حجم خارجي 11 ليتر، كيفي جادار به شمار مي‌آيد.

امكانات كيف لپ تاپ دلسي مدل Parvis سايز كوچك رنگ سياه

اين محصول فوق العاده سبك قابليت حمل بر روي شانه را نيز دارد و لذا به آساني مي‌توان آن را در محيط‌هاي مختلف به همراه خود برد؛ همچنين وزن سبك اين محصول اين امكان را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه هنگام محدوديت بار بتوانيد وسايل بيشتري را توسط آن حمل كرده يا به همراه داشته باشيد. لازم به ذكر است كيف لپ تاپ دلسي مدل Parvis سايز كوچك رنگ سياه داراي محافظ لپ تاپ بوده و لذا در برابر عوامل آسيب زاي بيروني مثل: ضربه، واژگوني و . . . به خوبي از لپ تاپ محافظت مي‌كند. اين محصول باكيفيت و پركاربرد از برند دلسي هم اينك توسط فروشگاه ايراني دلسي با دو سال گارانتي بين المللي به فروش مي‌رسد، لذا با اطمينان خاطر مي‌توانيد آن را خريداري كنيد.

برند دلسي

شركت فرانسوي دلسي همواره به توليد محصولاتي نظير انواع چمدان، انواع كوله پشتي، انواع كيف لپ تاپ، اكسسوري ، انواع چمدان خلباني و . . . با امكاناتي مطابق با نياز روز پرداخته است. اين شركت در سال 1946 آغاز به كار كرده و به طور مداوم همگام با تكنولوژي محصولات خود را ارتقاي كيفي بخشيده است. هم اكنون اين برند در سراسر دنيا محبوبيت بالايي كسب كرده و در 110 كشور نمايندگي فعال دارد. فروشگاه ايران دلسي نيز نمايندگي دلسي در ايران است كه محصولات با كيفيت اين برند را با خدمات ويژه و تضميني به فروش مي‌ رساند.
 
براي داشتن مسافرتي شيرين، داشتن چمداني خوب و مطمئن يك نياز ضروري است. در انتخاب چمدان‌ بايد نكات زيادي را درنظر بگيريد اما هميشه خريد از يك برند معتبر و سرشناس، خريدي مطمئن خواهد بود. دلسي برندي فرانسوي است كه به مدت 70 سال در اين حوزه فعال بوده و برند برتر كيف و چمدان شناخته شده است. در ادامه به معرفي چمدان دلسي مدل Caumartin Plus مي‌پردازيم تا با مشخصات و امكانات آن آشنا شده و از خريد خود اطمينان حاصل كنيد.
چمدان دلسي مدل Caumartin Plus سايز بزرگ رنگ آبي

مشخصات سايز و مشخصات فني چمدان دلسي مدل Caumartin Plus سايز بزرگ رنگ آبي

براي خانواده‌هايي با جمعيت بيشتر از 3 نفر و يا كساني كه مسافرت‌هاي طولاني انجام مي‌دهند، چمدان Caumartin Plus در سايز بزرگ با اندازه‌ي طول و عرض و ارتفاع 28×54×76 سانتي‌متر و حجم 115 ليتر ساخته شده است. رنگ انتخابي براي اين چمدان آبي است كه اين رنگ خلاقيت و تحرك را در شما بيدار كرده و حسي آرامش‌بخش به شما القا مي‌كند.
اين چمدان بين 25 تا 30 كيلوگرم وزن را تحمل مي‌كند كه در صورت پرشدن با اين ميزان بار، چمدان سنگين مي‌شود. بنابراين براي حمل آسان اين ميزان بار، چرخ‌هاي چمدان از نوع چهار چرخ دوبل درنظر گرفته شده كه گردشي راحت ايجاد مي‌كنند.
چمدان دلسي مدل Caumartin Plus سايز بزرگ رنگ آبي داراي وزن 4 كيلوگرم است. بدنه‌ي چمدان از نوع هارد كيس بوده و جنس پلي‌كربنات دارد تا ضدضربه باشد. براي چمدان دلسي مدل Caumartin Plus سايز بزرگ رنگ آبي، به مدت 5 سال گارانتي بين‌المللي ارائه شده است.
اگر مشخصات اين چمدان با چمدان مدنظر شما يكي بود، مي‌توانيد بدون خروج از منزل و بصورت اينترنتي اين چمدان را از ايران دلسي به‌عنوان اولين نماينده‌ي دلسي در ايران، خريداري كنيد تا بدون هزينه‌ براي شما ارسال شود.

امكانات و ويژگي‌ هاي چمدان دلسي مدل Caumartin Plus سايز بزرگ رنگ آبي

چمدان دلسي مدل Caumartin Plus سايز بزرگ رنگ آبي، چمداني با امنيت بسيار بالا است. اين چمدان داراي قفل امنيتي TSA است. اين نوع قفل با عددي سه رقمي قفل مي‌شود ولي يك كليد هم دارد كه اين كليد را برخي از ماموران امنيت فرودگاه در اختيار دارند. در صورتي‌ كه نياز به بررسي دقيق‌ تر چمدان باشد، با اين كليد چمدان باز مي‌ شود تا آسيبي به بدنه‌ و قفل چمدان وارد نشود. دلسي تكنولوژي زيپ سكيورتك را ثبت كرده و اين تكنولوژي را روي اين چمدان هم اعمال كرده است تا زيپ آن فوق امنيتي باشد و از دستبرد در امان بماند.

براي چمدان دلسي مدل Caumartin Plus سايز بزرگ رنگ آبي، قابليت باز شدن بصورت مركزي وجود دارد. يعني چمدان از وسط باز مي‌شود تا دسترسي راحت‌تري به محتويات داخل چمدان داشته باشيد. نگران سايز بزرگ اين چمدان نباشيد، براي بردن آن به قسمت بار هواپيما مشكلي نخواهيد داشت. چراكه استاندارد مجموع طول و عرض و ارتفاع 158 سانتي‌ متر كه مورد قبول همه‌ي ايرلاين‌ ها است، براي اين چمدان رعايت شده است.
اگر دنبال چمداني با امنيت بالا، مقاوم در برابر ضربه، بزرگ زيبا و درعين حال سبك هستيد، چمدان دلسي مدل Caumartin Plus سايز بزرگ رنگ آبي گزينه‌ ي بسيار خوبي براي خريد است.
 

چمدان‌هاي دلسي Delsey

دلسي تنوع بالايي در تمام محصولات خود شامل انواع چمدان و ساك و چمدان، ساك مسافرتي دستي، انواع كوله ‌پشتي، اكسسوري، ساك مسافرتي و كيف لپتاپ دارد. در تمام محصولات دلسي شاهد تلفيق تكنولوژي و طراحي خلاقانه هستيم.

چمدان‌هاي دلسي از مواد اوليه‌ي باكيفيت ساخته شده‌اند كه كيفيت نهايي محصول گوياي اين امر است. اين كيفيت خيال شما را براي داشتن چمداني به‌ عنوان همراه هميشگي سفرها، راحت مي‌ كند.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۰:۱۱ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب