aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 29
افراد آنلاین : 1
همه : 3754
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تنيس :
يكي از ورزش هاي مهيج دنيا را مي توان تنيس ناميد كه به دليل چربي سوز بودن اين ورزش يكي از ورزش هاي پرتحرك دنيا شناخته شده است .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۳:۰۳ ] [ admin ]

تاثير هاست ايران در سئو سايت – h1

 

يك سايت براي راه اندازي به هاست و دامنه نياز دارد. هاستي كه در بستر شبكه ايران ميزباني مي شود را هاست ايران و هاستي كه در بستر شبكه خارج از كشور ميزباني مي شود هاست خارج از كشور مي گوييم. هاست ايران يكسري ويژگيها دارد كه موجب تاثير مثبت در سئو سايت مي شود كه در ادامه، آنها را عنوان و تشريح خواهيم  كرد. 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۵۷:۱۹ ] [ admin ]

تردميل و دوچرخه ثابت با مناسب ترين قيمت
تردميل و دوچرخه ثابت وسايل هستند كه با توجه به زندگي روزانه و كار نشسته اي كه امروز براي همه ي ما اتفاق مي افتد و همچنين آلودگي هوا ، فضاي سبز محدود و همچنين وقت كم براي ورزش ، تردميل در انواع مختلف براي دويدن و ورزش بسيار عالي مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۷:۳۱ ] [ admin ]

در قانون جذب عشق مي آموزيم از اين موهبت زندگي كه همه جور آدمي در دور و بر خود مي يابيم مي توانيم بهره ببريم و در ميان اين آدم ها آنچه دوست داريم برگزينيم و از آنچه دوست نداريم روي برگردانيم. قانون جذب به شكل كاملا شگفت انگيزي براي ازدواج تاثيرگذار است.

از موهبت زندگي اين است كه همه جور آدمي را دور و برتان قرار داده، بنابراين مي‌توانيد در آن آدم‌ها آنچه دوست داريد را انتخاب كنيد و از آنچه دوست نداريد روي برگردانيد. قرار نيست براي خصوصياتي كه در شخصي نمي‌ پسنديد، در خودتان عشق ايجاد كنيد، بلكه كافي است بدون نشان دادن احساس خاصي از آن روي برگردانيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۴:۳۸ ] [ admin ]

چگونه پولدار شويم ؟ مطمئن هستم بار اول نيست كه چگونه پولدار شويم را در گوگل جستجو كرده ايد.

ولي اين را مي دانم كه اين آخرين جستجوي شماست!

چون اين بار به سايت درستي وارد شديد كه يك بار براي هميشه به پاسخ سوالتان مي رسيد.

دكتر كاوياني در دوره رايگان ثروتسازي و در يك هفته فرمولي عملي به شما مي دهد كه راه پولدار شدن را ياد بگيريد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۳۸:۲۴ ] [ admin ]

زمان انتخاب و خريد كفش فوتبال يكي از سوالاتي كه ممكنه براتون پيش بياد اين است كه چه نوع ميخ كفشي مناسب موقعيت جغرافيايي و زميني كه من در اون بازي مي كنم ، همگي در اين زمينه اطلاعاتي داريم ولي بايد اعتراف كنيم كه موقع خريد كفش هم دچار سردرگمي مي شويم و نمي د ونيم دقيقا چه نوع ساختار زيره كفش با چه نوع ميخي براي من مناسب است .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۰:۰۴ ] [ admin ]

اين روزها دنياي گوشي‌هاي موبايل توسط گوشي‌هاي هوشمند مختلف و متفاوت تسخير شده است. انواع و اقسام گوشي‌ها با قابليت‌هايي كه گاهي فراتر از يك موبايل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنين شرايطي هنوز افراد زيادي وجود دارند كه استفاده از يك موبايل كلاسيك را ترجيح مي‌دهند و هنوز اصلي‌ترين قابليت يك گوشي موبايل را تماس گرفتن و پيامك زدن مي‌دانند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۱:۴۰ ] [ admin ]

اسلام به عنوان يك مكتب انسان‌ساز، بيشترين عنايت را به تكريم، تنزيه و تعالي خانواده دارد و اين نهاد مقدّس را كانون تربيت و مهد مودّت و رحمت مي‌شمرد و سعادت و شقاوت جامعة انساني را منوط به صلاح و فساد اين بنا مي‌داند و هدف از تشكيل خانواده را تأمين نيازهاي مادّي، عاطفي و معنوي انسان از جمله دستيابي به سكون و آرامش برمي‌شمارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۴:۰۲ ] [ admin ]

بك لينك لينك يك وب سايت از يك وب سايت ديگر است. پيوندهاي پشتيبان ميتوانند تاثير بزرگي روي نتايج وبسايت در نتايج موتور جستجو داشته باشند. موتورهاي جستجو محاسبه رتبه بندي از عوامل متعددي  براي نمايش نتايج جستجو استفاده ميكنند.هيچ كس نمي داند كه موتورهاي جستجو چه مقدار وزن را در هنگام فهرست نتايج به لينك ها مي دهند، با اين حال آنچه كه ما براي اطمينان مي دانيم اين است كه آنها بسيار مهم هستند. امروزه خريد بك لينك طبيعي براي بهبود رتبه بندي سايت طرفداران زيادي دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۰:۱۹ ] [ admin ]

هر كشوري آداب و رسوم و سنت هاي ويژه خود را دارد  ايران نيز از اين قاعده مستثني نيست، عاداتي هرچند كوچك كه نسل به نسل منتقل مي شوند. در اين مطلب مي خواهيم برخي سنت هاي فرهنگي ايران را به شما معرفي كنيم كه شايد براتان جالب باشد بدانيد تنها مختص كشور ما هستند و انجام دادن آن از ديد گردشگران خارجي بسيار عجيب و غريب به نظر مي رسد، اما انجام اين سنت ها از بچگي جزوي از زندگي عادي ما شده است.  براي آشنايي با سنت هاي فرهنگي ايران با الي گشت همراه شويد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۸:۳۹ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب