aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 58
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 4058
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

خواص روغن زيتون براي پوست و مو 

استفاده از روغن زيتون در زيبايي پوست و مو هم سابقه طولاني‌اي دارد. از ملكه‌هاي مصر باستان تا مدل‌هاي امروزي، راز جواني و زيبايي با روغن زيتون را مي‌دانند. زيبارويان زيادي در سرتاسر جهان براي جوان ماندن پوست و مو از ماسك‌هاي مختلف حاوي روغن زيتون استفاده مي‌كنند. شما هم مي‌توانيد با تركيب يك قاشق مرباخوري روغن زيتون و يك قاشق چايخوري عسل طبيعي ماسك پاك كننده ساده اما شگفت‌انگيزي درست كنيد. آن را روي پوست صورتتان با حركات دوراني ماساژ دهيد تا جرم و كثيفي را از منافذ پوستتان بيرون بكشد و پاك كند.

اگر ريزش مو داريد، يا در اثر دكلره و كارهاي زيبايي موهايتان آسيب ديده، براي تقويت و به دست آوردن سلامت موهايتان مي‌توانيد از روغن زيتون استفاده كنيد. چند ساعت قبل از حمام ريشه موهايتان را به روغن زيتون آغشته كنيد و خوب ماساژ دهيد. بعد كلاهي روي سرتان بگذاريد تا روغن جذب شود. آن وقت به حمام برويد و سرتان را خوب بشوييد. با تكرار اين كار به زودي درخشندگي و طراوت موهايتان را دوباره به دست مي‌آوريد. اگر موهايتان سست و ضعيف شده، مي‌توانيد روغن زيتون را با يك زرده تخم مرغ مخلوط كرده و اين ماسك تقويتي را يك ساعت قبل از حمام روي سرتان بگذاريد.

اما توجه كنيد كه همه اين‌ها در صورتي امكان‌پذير است كه از روغن زيتون طبيعي و باكيفيت استفاده كنيد. روغن زيتون خالص و طبيعي را مي‌توانيد از عطاري اينترنتي كه مورد تأييد حكيم دكتر روازاده است، تهيه كنيد.

منبع: خواص روغن زيتون براي پوست و مو

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۲۱:۳۹ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب