aroosha
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 43
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 4043
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگر با ايتاليايي‌ها دوست شديد و به خانه‌شان دعوت شديد، بد نيست بدانيد كه ايتاليايي‌ها، اهل اسراف و تجمل‌گرايي نيستند و دور هم جمع‌شدن‌هاي دوستانه و ساده را به تجملات ترجيح مي‌دهند. اغلب مهمانان خود را به ناهار دعوت مي‌كنند و اگر كسي را براي شام دعوت كنند، يعني مهمان‌ها برايشان خيلي مهم بوده‌اند؛ در اين جور مهماني‌ها، ميزبان، به محض ورود مهمان‌ها، حلقه گلي را به نشانه تشكر از پذيرش دعوت خود به آن‌ها هديه خواهد داد. وقتي كه به خانه يك ايتاليايي دعوت مي‌شويد، بهتر است با خود هديه‌ايي هم ببريد.
صرف غذا، مخصوصا در خانه، بسيار مفصل است؛ شام و ناهار اغلب با يك پيش‌غذا شروع مي‌شود، يك غذاي اول، غذاي دوم، سپس سالاد، پنير، ميوه و دسر. صرف غذا، معمولا دو تا سه ساعت طول مي‌كشد. انتظار براي رسيدن ميزبان از آداب مرسوم است و موقع خوردن پيش‌غذا هم اغلب در مورد غذا حرف مي‌زنند.ايتاليايي‌ها چندان وقت‌شناس نيستند، به همين دليل، خودتان را براي شنيدن عذرخواهي‌هاي مختلف در اين مورد آماده كنيد.

ايتاليايي‌ها همان‌قدر كه به غذا اهميت مي‌دهند، شيك‌پوشي هم برايشان مهم است. به هر حال اين كشور يك قطب مهم در صنعت مد است. چه روز باشد چه شب، براي گردش‌هاي عادي هم لباس مرتب بپوشيد.
ايتاليايي‌ها آدم‌هاي خوشحالي‌اند و از زندگي لذت مي‌برند. به قول يكي از مشهورترين فيلم‌هاي «فدريكو فليني»، ايتاليايي‌ها «La dolce vita» يا همان «زندگي شيرين» دارند. آن‌ها، قدر غذاي خوب را مي‌دانند، همين‌طور قدر عشق، مد و هنر را. خوب است براي شريك شدن در شيريني و شادي زندگي اين مردم، كمي زبان ايتاليايي ياد بگيريد.در ايتاليا غذا دادن به پرندگان ممنوع است؛ قوانين سخت‌گيرانه و عجيب ديگري هم در ايتاليا دارند كه جريمه نقض هر كدامشان ممكن است از ۵۰ تا ۶۰۰ دلار باشد. اينكه كسي اجازه ندارد توي حوض‌‌هاي عمومي در شهر برود، بايد در خيابان پيراهن به تن داشته باشند و روي سكوهاي كنار خيابان غذا نخورند.

منبع: www.zoraq.com

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۵:۱۱ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب